Subject: EL Euroopa Liidu Rahapesu ja Terrorismi Rahastamise Tõkestamise Ameti (AMLA) juhi visiit
From: "Liisi Mets" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Cc: Maarja Pärn <[email-masked]>
Date: Tue, 12 Aug 2025 15:51:12 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kirjutan seoses Rahandusministeeriumi 23.07.2025 kirjaga nr 13-5.1/3420-1
teile kui rahapesu ja terrorismi rahastamise tõkestamise seaduse § 64
lõike 4 kohasele järelevalveasutusele (notarid).

23.07.2025 kirjas informeeris Evelyn Liivamägi teid toimuvast AMLA juhi
visiidist ning tema soovist kohtuda visiidi ajal isiklikult erinevate
organisatsioonide ja huvigruppidega, et arutada koostööd AMLAga, sh
kohtuda Eesti mitte-finantssektori nn isereguleeruvate organite rahapesu
ja terrorismi rahastamise tõkestamise nõuete järelevalvajatega.

Visiit toimub 28.08.2025 alates kella 9.30st Finantsinspektsiooni ruumides
Sakala 4. Alustuseks soovibki AMLA juht kohtuda just järelevalvajatega.
Järelevalvajate kohtumine algab kl 9.30 ning on plaanis kestma kuni 11.00.
AMLA sekretariaadiga telcost tulenevalt soovib AMLA juht kohtumisel
arutada küsimusi stiilis: milles näevad osalejad kõige suuremaid rahapesu
ja terrorismi rahastamise riske ja millised on osalejate arvates suurimad
väljakutsed seoses järelevalve ühtlustamisega ja EL rahapesu tõkestamise
paketiga. Ettevalmistust nad ei soovinud ning slaide samuti mitte.

Palun meile teada anda teie poolt osalevate inimeste nimed. AMLA soovib
nimekirja saada hiljemalt 20.08.

Lugupidamisega

Liisi Mets

Osakonna juht | Head of Department

Rahapesu tõkestamise järelevalve osakond | AML Department

Finantsinspektsioon

+ 372 668 0591

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://twitter.com/FI_uudised> twitter.com/FI_uudised

 <http://www.fi.ee/> www.fi.ee

KONFIDENTSIAALSUSTEADE: Käesolev elektronkiri ja selle lisad on
adresseeritud üksnes selle saajaks märgitud isikule ning on
konfidentsiaalsed. Elektronkirja või selle osa avalikuks tegemine või
loata kasutamine ei ole lubatud. Kiri iseseisvalt ei loo õigussuhteid ega
ole käsitletav lepinguna. Juhul, kui olete saanud käesoleva teate
ekslikult, siis palume teil sellest koheselt teavitada sõnumi saatjat
elektronkirja teel ning kustutada elektronkiri koos kõikide selle lisadega
oma arvutisüsteemist.

CONFIDENTIALITY DISCLAIMER: The e-mail and its attachments are intended
only for the use of the person to whom it is addressed and is
confidential. Any unauthorised disclosure or dissemination, either in
whole or in part, is prohibited. This e-mail does not create any legal
relations nor be treated as contract. If you have received this e-mail in
error, please notify the sender via e-mail and delete this e-mail and its
attachments from your system.